Tartalom:
- Mennyi a szállítási határidő?
- Ki hozza a csomagot?
- Hogyan választhatom ki a hozzám legközelebb eső PostaPontot?
- Mennyi a szállítási díj?
- Hogyan rendelhetek külföldre?
- Van-e mindenből raktáron?
- Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
- Miért jobb, ha az interneten keresztül rendelem meg, mintha személyesen szerezném be?
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő maximum 5 munkanap (CsomagPont vagy PostaPont esetén), viszont a legtöbb esetben csak 2-3 munkanap (GLS futár esetén). Banki átutalásnál, a bankszámlánkra megérkezett pénz idejétől értendő a szállítási határidő.
Ki hozza a csomagot ?
- A GLS futárszolgálat házhoz szállítja vagy az általad kiválasztott CsomagPontra.
- Az MPL futárszolgálat házhoz szállítja vagy az általad kiválasztott PostaPontra.
Hogyan választhatom ki a hozzám legközelebb eső átvevő helyet?
Hogyan választhatom ki a hozzám legközelebb eső átvevő helyet?
- Ha CsomagPontra történő kézbesítést választod, akkor megjelenik egy kis ablak, ahová a település beírása után láthatod az adott helyen található összes CsomagPont listáját.
- A PostaPont a CsomagPonthoz hasonlóan működik. Ki kell választanod a települést, ahová a csomagod kéred, ezután jelenik meg az adott helyen található összes PostaPont listája.
Tipp a kereséshez:
A keresés egyszerűbb lehet, ha elkezded begépelni a város nevét vagy az irányítószámot. Így rögtön felajánlja azokat a lehetőségeket, amit a városodban választhatsz.
Mennyi a szállítási díj?
Amennyiben 18 000 Ft felett rendelsz , a kiszállítás Magyarország egész területére INGYENES! Függetlenül, hogy utánvétes, vagy átutalásos fizetést választottál.
Futár
|
1890 Ft | +200 Ft | Ingyenes |
|
1490 Ft | ___ | Ingyenes |
Futár |
1890 Ft | +200 Ft | Ingyenes |
|
1490 Ft | ___ | Ingyenes |
Hogyan rendelhetek külföldre?
Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, vedd fel velünk e-mailben a kapcsolatot a sales@tytoo.eu e-mail címen.
Van-e mindenből raktáron?
A Webáruházban megjelenő termékeink közül mindenből van raktárkészleten. Amennyiben valamelyik termék nem elérhető, a termék adatlapján jelzi a webáruház.
Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékre fél év 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Neked csak vissza kell küldened részünkre a terméket, és mi szó nélkül visszafizetjük a teljes vételárat. Ezáltal teljes biztonsággal kipróbálhatod, sőt használhatod a termékeinket, bármiféle kockázatvállalás nélkül. Azért adunk ekkora garanciát, mert tudjuk, hogy a termékeink jók. Hisszük, hogy Neked is nagy hasznodra válnak. Az eddigi tapasztalatok, és a vásárlóink elégedettsége hamar meggyőzött bennünket is.
Miért jobb, ha az interneten keresztül itt rendelem meg a termékeket, mintha boltban venném meg?
Az oldalon minden készlethez, olyan egyedi (csak digitálisan használható) szolgáltatások járnak, amit a hagyományos kereskedelemben nem kaphatsz meg. Az oldalon olyan plusz információkat és segédanyagokat kapsz, amit speciálisan ehhez az oldalhoz és ezekhez a csillámtetováló szettekhez fejlesztettünk ki.
18 000 Ft felett INGYENES kiszállítás Magyarország egész területére! Így gyakorlatilag házhoz viszik a terméket és semmilyen plusz költséget nem kell fizetned. Ezekkel a lehetőségekkel árban és szolgáltatásban is garantáltan a legteljesebb kiszolgálást tudjuk nyújtani Neked.
Ügyfélszolgálat:
Bagoly Alexandra
Nem találod a választ a kérdésedre?
Akkor nézd meg a gyakori kérdéseket, biztos ott lesz amit keresel >>
Vagy keresd Vevőszolgálatunkat, örömmel segítünk! :)
4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7.
+ 36 (20) 253-18-38 (Hívásodat minden munkanapon 8-16:30 között fogadjuk)
info@tytoo.hu (vagy írd meg kérdésed az e-mail címünkre)